viernes, enero 20, 2006

Dia libre

Una en inglés para que practiqueis...y porque no tengo ganas de ponerme a traducir, jejeje.

Friday 7pm. I juts woke up from a nap. Friday is my day off. No class, no work. So today I went to visit Susannah who just had a baby three weeks ago.




Nathaniel was born last December and he is as little and cute as just a baby can be. Both mom and baby are doing well.




Theo, Nathaniel's big brother, was also around playing and watching Sponge Bob from one TV upstairs to another downstairs.




We've had coffee, we've chat and Susannah told me about this book she just got: Fantastic Reality : Louise Bourgeois and a Story of Modern Art . We both love Bourgeois' work. Something tells me I'll be getting this book soon ;oP.

4 comentarios:

bellosoli dijo...

Mola tenir divendres lliure! enguany jo tampoc faig res el divendres: cap de setmana de tres dies! molt mono el nadó. Per cert, que vol dir nap?

irene dijo...

Hola Bellosoli...que tal va tot? Fa dies que no paso pel teu blog.
Si, lo del divendres lliure es genial. Ja fa temps que nomes m'agafo clases entre setmana i em deixo el divendres lliure. Sera un desastre quan m'hagi de posar a treballar de debo i em toqui treballar tota la setmana com les persones normals, jejeje.
Nap = migdiada ;oP

bellosoli dijo...

Ok! ja m'imaginava jo pel context que devia ser migdiada, però per si de cas preferia preguntar. Gràcies. Si, a mi també em fa por pensar en quan hagi de treballar també divendres. De fet ahir el jefe m'ho va proposar però jo vaig evadir-me dient: "buf, divendres és que em va molt xungo..."

Anónimo dijo...

reina mora!!! que fa molts dies que no coincidim al messenger i t'havia de donar la noticia que he aconseguit que la blanca m'acomiadi per fi.... i que a partir del dia 1 de febrer ja no estaré a la ofi. Perdré conexió diaria fins que m'instalin el adsl a casa, demà per cert em posen telefon fixe a casa... yupi!!! l'altre gran novetat es que ja tinc feina: una produccio executiva d'un musical... Scaramouche... espadachines i tal.... jejjejeje. hem de parlar de totes formes sobre totes aquestes novetats a la meva vida boja.

T'estim moltíssim,

Sus.