jueves, noviembre 24, 2005

Bufff


Hay que ver que manera de comer...estoy que voy a reventar de todo lo que he comido hoy. De aperitivo, tostaditas con queso fresco y salmon ahumado, guacamole, humus, y gambas a la plancha (todo hecho por mi ;oP). Plato principal pechuga de pollo rellena de espinacas, trocitos de jamón y ciruelas, acompañado de patatas al horno y ensalada. De postre trata de queso, de limon y de chocolate (hechas por Vero), helado de fresa y de dulce de leche. Menudo manjar!
Lo mejor del día, a parte de la buena comida y la buena compañía, ha sido ver a Rocío, Gerva, Martín y Julia a traves del iChat. Martín cada dia esta más guapo y más simpático y Julia esta enorme y muy guapa. ¡Os echamos de menos!
Fotos aquí.
Besillos.

3 comentarios:

Hanna B dijo...

apa que bo!!!
ja sabia jo que menjaves coses bones pels usa ;)
l'aperitiu, boníssim, el pollastre nyam...!! i per a mi com a llaminera el millor: 5 postres, 5!!! màxim plaer!
petons golafres..

irene dijo...

Si, la veritat es que ens sabem cuidar,jejeje. Tot i que algun dia haure d'escrire sobre el que em va costar poder trovar le coses que necessito per cuinar en els supermercats d'aqui ;oP.
Una abraçada!

bellosoli dijo...

Estic a la feina i m'he pres un descans per llegir el teu blog, i ara m'ha vingut una gana!!! quina bona pinta!!! i jo ara només tinc un plàtan per passar la tarda... tinc ganes que sigui l'hora de sopar!!!