jueves, diciembre 01, 2005

Empieza la cuenta atras

Primero de Diciembre, como pasa el tiempo...
Hoy quedan exactamente 20 dias para que salagamos para España, yupiiiiiiiiiii.
Esta mañana nos hemos levantado y afuera había una capa de nieve que lo cubría todo. Este año la nieve ha llegado un poco antes de lo normal, espero que luego no dure hasta abril como paso hace un par de años. A parte de lo de la nieve el día se presenta sin mayor anegdota. Estoy en la galería y voy a pasar aquí todo el día ya que hoy Humphrey tiene el coche (lo tiene que llevar a que nos cambien las ruedas, estan demasiado gastadas para conducir sobre la nieve). Lo que va de semana ha sido tranquila. Basicamente ha sido una constante de clase, galería, gimnasio y casa. Como podeis ver la monotonía se apodera de nosotros tambiésn aqui, al otro lado del charco.
Besillos varios,
Irene

3 comentarios:

bellosoli dijo...

de debó us esteu tants mesos amb la ciutat nevada? A Suècia a partir de novembre els claus a les rodes són obligatoris, no sé si a la teva ciutat també però si teniu tanta neu podrieu fer un pensament! (ara, l'alsfalt queda fet pols, però d'això ja se n'ocupa el gel tot sol)

irene dijo...

Cada any es diferent, pero si, aqui practicament nomes hi ha dues estacions, hivern i estiu, la tardo i la primavera son molt curtetes, lo qual significa que l'hivern es llarguissim i la major part del temps nevat. Pero aqui ho tenen tot molt ben orhganitzat i natejen les carreters cada cop que neva aixi que no em de fer servir cadenes. Aixo si, ahi vem anar a que ens anviessin les 4 rodes del cotxe per que les teniem desgastades i ens patinaven una mica.

Hanna B dijo...

irene, amb això de la neu m'has fet pensar en aquella peli tant mitica (per a mi almenys) que es deia "beautiful girls" i un dels protes era netejador de neu... potser va ser feta per on vius?
petons